Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Dig it...barcelona










Η Αλήθεια είναι ότι έχω πολλά πράγματα στο μυαλό μου (πιο πολλά από όσα χωράει) και θέλω να μιλήσω για όλα-και για το καθένα ξεχωριστά αλλά δεν είναι και πολύ πρακτικό αυτό.

Είμαι κάτι σαν το nissan "μου",θέλω σκούντημα για να προχωρήσω! Αλλά ποτέ δεν σε αφήνει.Πρώτα θα σε πάει στον προορισμό σου και μετά θα παραδώσει πνεύμα όπως και έκανε :( .Έχω ηρεμήσει!! αλλά πιστεύω έχω πολύ δρόμο μπροστά μου.Η Θεσσαλονίκη σιγά σιγά με διώχνει και με λέει να πάω στην προύσσης, εξάλλου έχω αφήσει μια σχολή στην μέση.Αυτή την χρονιά δεν θέλω να κάθομαι θέλω να κάνω πράγματα......Θέλω να μάθω ισπανικά να πάω γυμναστήριο να περάσω κανένα μάθημα παραπάνω να πάρω το ποδήλατο να πηγαίνω βόλτες να βγάλω δίπλωμα να ..να ..να ..να."Όλα θα γίνουν" όπως μου λέει και ένας συγγενής.Για αρχή θέλω να επαναπροσδιορίσω τον όρο "πρόγραμμα" και στην συνέχεια να το θέσω σε εφαρμογή...δεν χρειάζεται άγχος, αρκετά με αυτή τη μαλακία.Ο χειμώνας έρχεται και η Κοζάνη είναι η καλύτερη του φίλη αλλά δεν μασάμε έχουμε τηλεθέρμανση.Πιστεύω ο χειμώνας σε ξυπνάει, έχει την δικιά του γοητεία,χοντρά ρούχα,χουχούλιασμα κάτω από το πάπλωμα κτλ.....Μιας και στην Κοζάνη δεν έχω ίντερνετ παρά μόνο κάτι "δανειστές :D "θα έχω την ευκαιρία να διαβάσω λογοτεχνικά βιβλία που θέλω εδώ και καιρό.
Μετά από σχεδόν ένα μήνα στο blog μπορώ να πώ ότι μ'αρέσει πολύ και όποτε έχω χρόνο και internet "θα του δίνω χρόνο".Σήμερα η ημέρα δεν ξεκίνησε καλά μιας και έχω τάσεις αυτοκαταστροφής αλλά δόξα τον θεό πήγα για κούρεμα και είχα την τύχη να μου δείξει ο αλέξανδρος video από το λονδίνο όπου με ταξίδεψαν και με έβγαλαν λίγο από τις σκοτούρες μου , την μιζέρια της σημερινής εποχής και χαμογέλασα λέγοντας(από μέσα μου) "και η βαρκελώνη είναι τέτοιος και καλύτερος "παράδεισος"".ΓΑΜΩΤΟ πέρασε ενάμιση χρόνος αλλά οι αναμνήσεις μένουν...σαν να μην πέρασε μια μέρα.Τέλος πάντων στο χέρι μου είναι να ξαναπάω και να γυρίσω όλο τον κόσμο με 2ευρώ στην τσέπη.Οι δυο τελευταίες αναρτήσεις είχαν "σοβαρό" θέμα και γράφτηκαν εν βρασμό ψυχής, αλλά δεν υπάρχει λόγος να πέσω κατευθείαν στα βαθιά και έτσι θα παραθέσω βίντεο από το λονδίνο για να φωτίσω λίγο τον τοίχο του blogpanika.


Για να σας βάλω στο κλίμα το λεγόμενο "Dig it sound system" είναι ένα ποδήλατο με 2 μεγάλα ηχεία παίζοντας παλιά κυρίως μουσική που σε ανεβάζει. Κάνει συνήθως κάθε φορά και διαφορετική βόλτα
-πάντα στο κέντρο του λονδίνου(πληθυσμός 8εκ)-.Όταν σταματάει το ποδήλατο με λίγα λόγια παίρνει χρώμα η γειτονιά και όλα τα στόματα γύρω του χαμογελούν και οι άνθρωποι χορεύουν.

....δεν χρειάζονται πολλά.....ένα ποδήλατο...μουσική...............και τα υπόλοιπαααααααα........






Υγ 1)Χαρά και αγάπη αυτό λείπει...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου