Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Καλό......καλοκαίρι...??


Φίλε πανίκα ομολογώ πως μου ελειψες.Με έφαγε η Κοζάνη βλέπεις, πρίν από 48 ώρες να φανταστείς έδινα μάθημα(δες ημερομηνία).ΓΑΜΩ.Αν δεν πάρω όμως γερή δόση Θεσσαλονίκης ( και Χαλκιδικής) δεν γυρνάω πίσω.Καλή είναι και η καημένη η Κοζάνη μωρέ αλλά θέλει διαλειμματακια γιατί αλλιώς θα γίνεις σαν τον σωκράτη μπλιούρα.Εξάλλου η παρέα μετράει όπου και να είσαι.

Επειδή δεν έχω internet(...ακόμα...) στην κζν καταλαβαίνεις πως δυσχαιρένεται ακόμα περισσότερο η επικοινωνία μου μαζί σου.Μην μασάς όμως κάθε φορά που μου ερχόταν μια καλή ιδέα έπαιρνα το τεφτεράκι μου και έγραφα.Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο μπορώ να τα μεταφέρω εδώ σε κοινή θέα αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα σε παρατήσω αλλη φορά για τόσο μεγάλο διάστημα.(Χριστέ μου μιλάω στο blog μου).

Ήρθε λοιπόν η μεγάλη ώρα.Η ώρα του κουρέματος.Να σου πώ την πάσα αλήθεια από την μια γουστάρω και από την άλλη όχι.Είναι ωραίο να κάνεις ντουζάκι και σε 3 λεπτά να έχει στεγνώσει το μαλλί.Είναι επίσης ωραίο να μην ιδρώνεις 5 λεπτά αφότου έχεις κάνει μπάνιο.
Αλλά ρε γαμώτο μ'αρεσει το μακρύ μαλλί,ενώ είναι κούραση δεν ξέρω, το γουστάρω.
Πρέπει όμως γιατί από το τράβα τράβα στο τέλος δεν θα μείνει τρίχα.Στο κάτω κάτω αν αύριο ξυπνήσω  ανάποδα και γουστάρω το ξαναφήνω ....και πολύ το συζητήσαμε.

Πλάκα πλάκα πάνε οι μισές σπουδές. Ω ρε φίλε πέρασε τσάκα τσάκα ο καιρός και το άλλο μισό να δεις που θα περάσει ακόμα πιο γρήγορα.
Το θέμα είναι να κάνεις βήματα μπροστά.Αν το καταφέρεις αυτό έχεις κάνει σπουδαίο πράγμα.Ο χρόνος θα περνάει ότι και να κάνεις.

Βασικά το μόνο που θέλω τώρα είναι να αράξω σε μια παραλία με μια μπυρίτσα και να με πάρει ο ύπνος από τον ήχο της θάλασσας χωρίς να σκέφτομαι απολύτως τίποτα.

Επειδή είμαι πτώμα σε αφήνω τώρα και μιλάμε όποτε βολέψει.
Έχω να γράψω πολλά.

Υγ1)Τσέκαρε μούσι ο aaron,λές να ξηγηθώ?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου