Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Καλησπέρα :)



Καλησπέρα και από εμένα γοογλε.Η αλήθεια είναι ότι ήθελα εδώ και πολύ καιρό να ανοίξω ένα ιστολόγιο αλλά όλο κάτι γινόταν!Μια να πάω βόλτα την άλλη βαρεμάρα την άλλη έπαιζε η καψούρα και όλο πήγαινε από αναβολή σε αναβολή.Αλλά ας μπούμε λίγο στο ζουμί της υπόθεσης.ΤΟ ΟΝΟΜΑ:Πανίκα λένε τον παναγιώτη στα ποντιακά,ένας φίλος λοιπόν από την κοζάνη άρχισε να με λέει πανίκα.Ήταν κάτι διαφορετικό και μου άρεσε και έτσι εγένετο  
ΤΟ BLOGτουΠΑΝΙΚΑ(blogpanika) :D.Ο ΛΟΓΟΣ: Θα πούνε... μα καλά γιατί ο πάνος έκανε blog? τι να γράφει?.Με συναρπάζει η ιδέα του blog μιάς και είναι ένας (ίσως από τους τελευταίους) ακόμη τρόπος ελεύθερης έκφρασης.Τώρα όσον αφορά το τι θα γράφω θα το δούμε στην πορεία γοογλε.ΤΟ ΜΕΣΟ:Εντάξει ρε πανίκα αλλά γιατί ιστολόγιο και οχι facebook?.Κοίταξε να δεις γοογλε,όσοι με γνωρίζουν(καλά) ξέρουν τις απόψεις μου για το fb, αλλά  θα τις αναλύσω εκτενέστερα μια άλλη φορά.Εξάλλου αυτά τα 2 δεν έχουν και πολύ σχέση μεταξύ τους.Αυτά για αρχή.Το πρώτο μου ποστ λοιπόν θα ήθελα να το  αφιερώσω σε έναν άνθρωπο που εκτός από καρδιά έχει και ψυχάρα....γιατί στα δύσκολα έμεινε και πάλεψε για αυτό που αγαπάει.Τέλος πάντων ότι και να πώ εγώ μοιάζει μικρό μπροστά του.

Υγ1)Ο παναγιώτης θα γυρίσει σύντομα από εκεί που είναι...

Υγ2)Καλό ταξίδι άγγελε.Καλό κυνήγι ονείρου...


"ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ, ΠΑΛΕΥΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ"

Ένα πολύ συγκινητικό βίντεο με τίτλο "Κανείς δεν είναι μόνος", δημιούργησε ο νεαρός Λ. Πέπλης, ο οποίος στέκεται στο πλάι της 17χρονης φίλης του που δίνει μάχη με τον καρκίνο.
Ο Λεωνίδας χρησιμοποιώντας καρτέλες στέλνει μήνυμα ελπίδας προς την κοπέλα, αλλά και όσα παιδιά προσπαθούν να νικήσουν τη νόσο.
"Ένα κορίτσι μπορεί να αλλάξει τη ζωή σου. Το κορίτσι που άλλαξε τη δική μου ζωή είναι 17 και παλεύει με τον καρκίνο. Σου είχα πει να μην ανησυχείς για τα μαλλιά σου. Είναι βαρετές οι τρίχες. Γι' αυτό και εγώ τα ξύρισα" γράφει ο Λεωνίδας.
"Επιπλέον θέλω να σου δείξω πως δεν είσαι μόνη. Ούτε εσύ ούτε τα υπόλοιπα παιδιά που δίνουν την ίδια μάχη με εσένα. Σ' ευχαριστώ για όλα όσα μου έμαθες για τη ζωή. Ελπίζω κάποια στιγμή να ανταποδώσω. Ο καλός σου φίλος Λεωνίδας".
Το βίντεο κλείνει με το μήνυμα "Σε όλες τις μάχες υπάρχουν σύμμαχοι και εχθροί. Έτσι και στη μάχη με τον καρκίνο. Σημαντικό όμως είναι να θυμάστε πως οι σύμμαχοι θα σας βοηθούν πάντα".
"Ήθελα να δει πως είμαι εκεί για εκείνη"
Το NEWS 247 επικοινώνησε με τον Λεωνίδα Πέπλη, ο οποίος μας μίλησε για την ενέργειά του αυτή και για την προσπάθειά του να βοηθήσει τη φίλη του.

Το βίντεο αρχικά το έφτιαξα για να το στείλω στη φίλη μου η οποία βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο εξωτερικό για κάποιες θεραπείες και συγχρόνως για διακοπές με τους γονείς της.
Ένα βράδυ ένιωθε άσχημα για όλα όσα περνούσε και συγκεκριμένα για τα μαλλιά της.Επειδή δεν μπορούσα να τη βλέπω έτσι ξύρισα τα μαλλιά μου κατά πρώτον για να τη κάνω να γελάσει και κατά δεύτερον για να δει πως είμαι εκεί για εκείνη.
Το βίντεο το έστειλα στην ίδια μέσω mail και όχι στο youtube. Μόλις το είδε συγκινήθηκε απίστευτα και μου ζήτησε να το ανεβάσω στο Youtube για να το δει ο κόσμος και να δώσει δύναμη και σε άλλα παιδιά που δίνουν την ίδια μάχη.
Ήθελα να βάλω και το όνομα της ή το email της για να τις στέλνουν μηνύματα συμπαράστασης αλλά μου είπε πως δεν θέλει ποτέ να μαθευτεί ποια είναι. Ήταν λίγο δύσκολο να το δεχτώ γιατί ουσιαστικά για εκείνη το έκανα.
Αλλά η φράση της "θέλω όσα παιδιά το δουν και έχουν το ίδιο πρόβλημα να νιώθουν πως είναι για αυτά και να πάρουν δύναμη από το χαμόγελο και τα λόγια σου" με άγγιξε και έτσι ανέβηκε στο Youtube.
Αυτή είναι η ιστορία πίσω από το βίντεο. Δεν είναι τίποτα λιγότερο και τίποτα παραπάνω από την αγάπη που τρέφω για τη φίλη μου παρ' όλο που μας χωρίζει μια τεράστια απόσταση.



πηγή

2 σχόλια:

  1. Καλή αρχή Πανίκα....! Πραγματικά με λίγα λόγια λες π-ά-ρ-α πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Euxaristw polu gia tin afizrwsi panika... :) kali arxi me to blog.. Aggelos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή