Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Έτσι γιατί είσαι πανίκας...

Ας γράψουμε και κάτι άκυρο στις 5:00 μετά από 2 βότκες και μια μπύρα και ένα βράδυ που δεν πήγε όπως το περίμενα και ένα μυαλό να μου λέει συνέχεια....αν.Σήμερα από την ώρα που ξύπνησα και από τα κτελ Κοζάνης μέχρι αυτά της Καστοριάς και από το σπίτι μέχρι το κλάμπ τραγουδάω ένα τραγούδι που μου φωνάζει στο μυαλό μην ανησυχείς πανο θα έρθουν τα καλά.Χα! Το θέμα όμως δεν είναι να έρθουν το θέμα είναι να τα κυνηγήσεις....γιατί αυτή είναι η φύση σου.Φιλοσοφίες της βοτκας ή πραγματικότητα?Τρέχω όσο μπορώ για να κερδίσω την ρουτίνα πριν μου πεί "μαγκα προσπάθησες αλλά ήσουν μέτριος". Αυτή η μετριότητα θα με φάει ή θα της κλείσω πρώτος το μάτι εγώ? Δεν μου αρέσει τα νεύρα και την ενέργεια που έχω να την πέρνουν μηχανήματα και κλειστεί χώροι.Όλοι κοιμούνται και εγώ ανησυχώ.Πρέπει  να πάρω απόφαση ότι όλα δεν έχουν μια εξήγηση και μια λύση.Δεν είναι πρόβλημα μαθηματικών.Φταίνε τα μούσια? φταίνε τα μαλλιά? Φταίει η μούρη? Φταίει το ηθικό?Συνδυασμός?Νιώθω ότι μέσα μου υπάρχει μια βόμβα που αργά ή γρήγορα θα σκάσει και τα συντρίμμια της θα παρασύρουν ότι λογικό κράτησα από τον πάνο.Δεν μπορώ να σε πιάσω με τίποτα ρε πανίκα. Και εκεί που όλοι ροχαλίζουν και παραμιλάνε έρχονται οι swedish house mafia! και με λένε don't you worry don't you worry child......

Υγ1) Βαριέμαι και μου την σπάω αλλά πεισμώνω
 και δεν τα παρατάω.

Υγ2) Είναι υπερβολικά μικρός και λιλιπούτειος ο κόσμος όπως είπε και η φίλη μου η θώμη.

Υγ 3) Πάνε για ύπνο γιατί αυριο...

"Don't you worry, don't you worry, child
See heaven's got a plan for you
Don't you worry, don't you worry now"

There was a time, I met a girl of a different kind.
We ruled the world, I thought I'll never lose her out of sight.
We were so young, I think of her now and then
I still hear the songs reminding me of a friend

Up on the hill across the blue lake,
That's where I had my first heartbreak
I still remember how it all changed
My father said,
"Don't you worry, don't you worry, child
See heaven's got a plan for you
Don't you worry, don't you worry now"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου